מיון לפי דגם | נהיגה | | בטיחות | כסף |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | אודי A8 | 3.0TFSIh | 4 | 17 | 340 |  | 5.6 | TIP | 8 | כ | 10.0 |  |  | | 3 | 749,000 |  | אודי A8 | L3.0TFSIh | 4 | 17 | 340 |  | 5.7 | TIP | 8 | כ | 10.0 |  |  | | 3 | 779,000 |  | ב-מ-וו 7 | 745e | 4 | 16 | 394 |  | 5.2 | TIP | 8 | א | 34.7 |  |  | | 3 | 835,000 |  | ב-מ-וו 7 | 745Le | 4 | 16 | 394 |  | 5.3 | TIP | 8 | א | 34.7 |  |  | | 3 | 865,000 |  | ב-מ-וו 7 | x750 | 4 | 15 | 530 |  | 4.0 | TIP | 8 | כ | 8.4 |  |  | | 3 | 1,060,000 |  | ב-מ-וו 7 | x750L | 4 | 15 | 530 |  | 4.1 | TIP | 8 | כ | 8.4 |  |  | | 3 | 1,100,000 |  | ב-מ-וו 8 גראן-קופה | 840 | 4 | 19 | 340 |  | 5.2 | TIP | 8 | א | 9.5 |  |  | | 3 | 890,000 |  | ב-מ-וו 8 גראן-קופה | M850 | 4 | 19 | 530 |  | 3.9 | TIP | 8 | כ | 6.9 |  |  | | 3 | 1,250,000 |  | בנטלי בנטאיגה | V8 | 5 | 16 | 550 |  | 4.5 | TIP | 8 | כ | 7.0 |  |  | | 3 | 1,575,000 |  | בנטלי בנטאיגה | W12 | 5 | 16 | 608 |  | 4.1 | TIP | 8 | כ | 6.1 |  |  | | 3 | 1,985,000 |  | בנטלי פליינג ספר | W12 | 4 | 19 | 635 |  | 3.8 | M+ | 8 | כ | 5.4 |  |  | | 3 | 1,900,000 |  | לנד-רובר ריינג' רובר | 4.4TD | 5 | 12 | 340 |  | 6.9 | TIP | 8 | כ | 9.2 |  |  | | 3 | 1,195,000 |  | לנד-רובר ריינג' רובר | 5.0SC | 5 | 12 | 510 |  | 5.4 | TIP | 6 | כ | 5.8 |  |  | | 3 | 1,365,000 |  | לקסוס LS | 500 | 4 | 17 | 417 |  | 4.9 | TIP | 10 | כ | 8.1 |  |  | | 3 | 970,000 |  | לקסוס LS | 500h | 4 | 17 | 359 | - | 5.5 | CVT | 4 | כ | 11.0 |  |  | | 3 | 795,000 |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | מאזראטי קוואטרופורטה | V6 | 4 | 12 | 410 |  | 4.9 | TIP | 8 | כ | 7.6 |  |  | | 3 | 915,000 |  | מאזראטי קוואטרופורטה | V8 | 4 | 12 | 530 |  | 4.7 | TIP | 8 | א | 6.7 |  |  | | 3 | 1,360,000 |  | מרצדס S | 350d | 4 | 20 | 286 |  | 6.4 | TIP | 9 | א | 11.9 |  |  | | 2 | 1,090,000 |  | מרצדס S | 500 | 4 | 20 | 435 |  | 4.9 | TIP | 9 | כ | 9.5 |  |  | | 2 | 1,250,000 |  | פורשה טייקן | 4S | 4 | 19 | 571 | - | 4.0 |  | 1 | כ | |  |  | | 3 | 875,000 |  | פורשה טייקן | Turbo | 4 | 19 | 680 | - | 3.2 |  | 1 | כ | |  |  | | 3 | 1,299,000 |  | פורשה טייקן | Turbo S | 4 | 19 | 761 | - | 2.8 |  | 1 | כ | |  |  | | 3 | 1,599,000 |  | פורשה פנאמרה | 4S | 5 | 16 | 440 |  | 4.4 | M+ | 8 | כ | 9.9 |  |  | | 2 | 998,000 |  | פורשה פנאמרה | E-Hybrid | 5 | 16 | 462 |  | 4.6 | M+ | 8 | כ | 32.0 |  |  | | 3 | 769,000 |  | פורשה פנאמרה | Turbo | 5 | 16 | 550 |  | 3.8 | M+ | 8 | כ | 8.5 |  |  | | 2 | 1,475,000 |  | פורשה פנאמרה | Turbo Turismo | 5 | 17 | 550 |  | 3.8 | M+ | 8 | כ | 8.5 |  |  | | 2 | 1,510,000 |  |
|

|
