מיון לפי דגם | נהיגה | | בטיחות | כסף |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | אבארט 595 | Competizione | 3 | 16 | 180 |  | 6.7 | - | 5 | ק | 13.3 |  |  | 3 | 2 | 238,000 |  | אבארט 595 | Competizione | 3 | 16 | 180 |  | 6.9 | M | 5 | ק | 13.8 |  |  | 3 | 2 | 250,000 |  | אבארט 595 | Scorpione | 3 | 16 | 145 |  | 8.0 | M | 5 | ק | 13.8 |  |  | 3 | 2 | 170,000 |  | אבארט 595 | Scorpione | 3 | 16 | 145 |  | 7.8 | - | 5 | ק | 13.3 |  |  | 3 | 2 | 160,000 |  | אבארט 595 | Turismo | 3 | 16 | 165 |  | 7.3 | - | 5 | ק | 13.3 |  |  | 3 | 2 | 186,000 |  | אבארט 595 | Turismo | 3 | 16 | 165 |  | 7.4 | M | 5 | ק | 13.8 |  |  | 3 | 2 | 196,000 |  | אודי A5 | C-40 | 2 | 16 | 204 |  | 7.1 | M+ | 7 | ק | 14.9 |  |  | | 3 | 394,800 |  | אודי RS5 | Coupe | 2 | 17 | 450 |  | 3.9 | TIP | 8 | כ | 9.2 |  |  | | 3 | 776,200 |  | אודי RS5 | Sportback | 5 | 17 | 450 |  | 3.9 | TIP | 8 | כ | 9.0 |  |  | | 3 | 757,000 |  | אודי RS6 | Avant | 5 | 14 | 600 |  | 3.6 | TIP | 8 | כ | 7.7 |  |  | | 3 | 1,081,815 |  | אודי RSQ3 | RSQ3 | 5 | 19 | 400 |  | 4.5 | M+ | 7 | כ | 9.0 |  |  | 5 | 3 | 485,200 |  | אודי RSQ3 | Sportback | 5 | 19 | 400 |  | 4.5 | M+ | 7 | כ | 9.0 |  |  | 5 | 3 | 485,200 |  | אודי RSQ8 | RSQ8 | 5 | 19 | 600 |  | 3.8 | TIP | 8 | כ | 6.6 |  |  | | 3 | 1,228,815 |  | אודי S3 | Sedan | 4 | 20 | 310 |  | 4.8 | M+ | 7 | כ | 13.8 |  |  | 5 | 3 | 387,400 |  | אודי S3 | Sportback | 5 | 20 | 310 |  | 4.8 | M+ | 7 | כ | 13.8 |  |  | 5 | 3 | 387,400 |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | אודי TT | Coupe 40 | 3 | 14 | 197 |  | 6.7 | M+ | 6 | ק | 13.1 |  |  | | 3 | 322,500 |  | אודי TT | Coupe 45 | 3 | 14 | 245 |  | 5.2 | M+ | 6 | כ | 11.4 |  |  | | 3 | 391,600 |  | אודי TT | Rod 40 | 2 | 14 | 197 |  | 6.9 | M+ | 6 | ק | 12.7 |  |  | | 3 | 354,800 |  | אודי TT | TT-RS | 2 | 14 | 400 |  | 3.7 | M+ | 7 | כ | 10.8 |  |  | | 3 | 582,700 |  | אלפא ג'וליה | QV | 4 | 16 | 510 |  | 3.9 | TIP | 8 | א | 8.5 |  |  | 5 | 3 | 705,000 |  | אלפא ג'וליה | Veloce | 4 | 16 | 280 |  | 5.2 | TIP | 8 | כ | 12.5 |  |  | 5 | 3 | 335,000 |  | אסטון-מרטין DB11 | V12 | 2 | 16 | 608 |  | 3.9 | TIP | 8 | א | |  |  | | 3 | 2,235,000 |  | אסטון-מרטין DBX | V8 | 5 | 19 | 550 |  | 4.5 | TIP | 9 | כ | 5.6 |  |  | | 3 | 1,690,000 |  | אסטון-מרטין ונטאג' | V8 | 2 | 17 | 510 |  | 3.6 | TIP | 8 | א | 7.6 |  |  | | 3 | 1,149,000 |  | ב-מ-וו 1 | M135 | 5 | 19 | 306 |  | 4.8 | TIP | 8 | כ | 10.1 |  |  | 5 | 3 | 370,000 |  | ב-מ-וו 2 גראן-קופה | M235 X-DRIVE | 4 | 19 | 306 |  | 4.8 | TIP | 8 | כ | 9.6 |  |  | 5 | 3 | 409,000 |  | ב-מ-וו 4 | 420 | 2 | 20 | 184 |  | 7.5 | TIP | 8 | א | 12.9 |  |  | | 3 | 421,000 |  | ב-מ-וו 4 | 430 | 2 | 20 | 245 |  | 5.8 | TIP | 8 | א | 12.2 |  |  | 5 | 3 | 476,000 |  | ב-מ-וו 4 | M440 X | 2 | 20 | 374 |  | 4.5 | TIP | 8 | כ | 10.9 |  |  | 5 | 3 | 590,000 |  | ב-מ-וו 8 | 840 | 2 | 18 | 340 |  | 5.0 | TIP | 8 | א | 11.9 |  |  | 5 | 3 | 909,800 |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | ב-מ-וו 8 | CAB-840 | 2 | 18 | 340 |  | 5.3 | TIP | 8 | א | 11.9 |  |  | 5 | 3 | 969,800 |  | ב-מ-וו M3 | Competition | 4 | 19 | 510 |  | 3.9 | TIP | 8 | א | 10.0 |  |  | 5 | 3 | 765,000 |  | ב-מ-וו M4 | Competition | 2 | 20 | 510 |  | 3.9 | TIP | 8 | - | 10.0 |  |  | | 3 | 785,000 |  | ב-מ-וו M5 | Competition | 4 | 20 | 630 |  | 3.3 | TIP | 8 | כ | 7.3 |  |  | 5 | 3 | 1,255,000 |  | ב-מ-וו M5 | Exclusive | 4 | 20 | 600 |  | 3.4 | TIP | 8 | כ | 9.0 |  |  | 5 | 3 | 1,155,000 |  | ב-מ-וו Z4 | 20 | 2 | 18 | 197 |  | 6.6 | TIP | 8 | א | 13.7 |  |  | 5 | 3 | 404,000 |  | ב-מ-וו Z4 | 30 | | 18 | 258 |  | 5.4 | TIP | 8 | א | 13.7 |  |  | 5 | 3 | 494,000 |  | ב-מ-וו Z4 | M40 | 2 | 18 | 340 |  | 4.5 | TIP | 8 | א | 11.5 |  |  | 5 | 3 | 594,000 |  | בנטלי קונטיננטל GT | W12 | 2 | 18 | 635 |  | 3.7 | TIP | 8 | כ | 6.6 |  |  | | 3 | 1,775,000 |  | יגואר F-Type | C-2.0 | 2 | 13 | 300 |  | 5.7 | TIP | 8 | א | 10.1 |  |  | | 3 | 528,000 |  | לקסוס LC | 500 | 2 | 16 | 477 | - | 4.7 | TIP | 10 | א | 8.6 |  |  | | 3 | 840,000 |  | מאזדה MX-5 | 2.0 | 2 | 15 | 184 | - | 6.5 | - | 6 | א | 14.2 |  |  | | 3 | 252,000 |  | מאזראטי MC-20 | MC20 | 2 | 21 | 630 |  | 2.9 | M+ | 8 | א | 6.5 |  |  | | 3 | 1,900,000 |  | מאזראטי גיבלי | Modena S | 4 | 13 | 430 |  | 5.0 | TIP | 8 | א | 7.7 |  |  | 5 | 3 | 829,000 |  | מאזראטי גיבלי | Modena S-Q4 | 4 | 13 | 430 |  | 4.7 | TIP | 8 | כ | 7.6 |  |  | 5 | 3 | 895,000 |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | מאזראטי גיבלי | Trofeo | 4 | 13 | 580 |  | 4.3 | TIP | 8 | א | 6.5 |  |  | 5 | 3 | 1,110,000 |  | מאזראטי לבנטה | Modena S | 5 | 16 | 430 |  | 5.2 | TIP | 8 | כ | 7.3 |  |  | | 3 | 865,000 |  | מאזראטי לבנטה | Trofeo | 5 | 13 | 580 |  | 4.1 | TIP | 8 | כ | 6.3 |  |  | 5 | 3 | 1,250,000 |  | מיני קופר | 2.0JCW | 3 | 14 | 231 |  | 6.1 | TIP | 6 | ק | 15.0 |  |  | 4 | 3 | 286,000 |  | מרצדס A | 35AMG | 5 | 18 | 306 |  | 4.7 | M+ | 7 | כ | 11.6 |  |  | 5 | 2 | 464,700 |  | מרצדס A | 45AMG | 5 | 18 | 421 |  | 3.9 | M+ | 8 | כ | 12.5 |  |  | 5 | 2 | 564,700 |  | מרצדס C | 300-Coupe | 2 | 15 | 258 |  | 6.1 | TIP | 9 | א | 13.1 |  |  | 5 | 2 | 490,000 |  | מרצדס C | 43AMG Coupe | 2 | 15 | 390 |  | 4.7 | TIP | 9 | כ | 10.5 |  |  | 5 | 2 | 684,700 |  | מרצדס C | 63AMG Coupe | 2 | 15 | 510 |  | 3.9 | M+ | 9 | א | 8.8 |  |  | 5 | 2 | 904,700 |  | מרצדס CLA | 35AMG | 4 | 19 | 306 |  | 4.9 | M+ | 7 | כ | 12.5 |  |  | 5 | 2 | 495,000 |  | מרצדס CLA | 45AMG | 4 | 19 | 421 |  | 4.0 | M+ | 8 | כ | 11.7 |  |  | 5 | 2 | 595,000 |  | מרצדס E | 300 Coupe | 2 | 16 | 258 |  | 6.4 | TIP | 9 | א | 12.5 |  |  | | 2 | 705,000 |  | מרצדס GLC | 63AMG | 5 | 15 | 510 |  | 3.8 | TIP | 9 | כ | 7.5 |  |  | 5 | 2 | 920,000 |  | מרצדס GLC | Coupe-63AMG | 5 | 16 | 510 |  | 3.8 | TIP | 9 | כ | 7.7 |  |  | 5 | 2 | 971,000 |  | ניסן GT-R | 3.8 | 2 | 11 | 570 |  | 2.7 | M+ | 6 | כ | 7.6 |  |  | | 3 | 885,000 |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | סקודה אוקטביה | 2.0RS | 5 | 20 | 245 |  | 6.7 | M+ | 7 | ק | 11.4 |  |  | | 2 | 210,000 |  | פולקסווגן גולף | 2.0GTI | 5 | 19 | 245 |  | 6.2 | M+ | 7 | ק | 10.6 |  |  | 5 | 3 | 235,000 |  | פולקסווגן פולו | 2.0GTI | 5 | 17 | 200 |  | 6.7 | M+ | 6 | ק | 13.6 | - |  | 5 | 3 | 173,000 |  | פורשה 718 בוקסטר | 2.0 | 2 | 15 | 300 |  | 4.9 | M+ | 7 | א | 11.6 |  |  | | 2 | 459,000 |  | פורשה 718 בוקסטר | 2.5GTS | 2 | 17 | 365 |  | 4.1 | M+ | 7 | א | 9.8 |  |  | | 2 | 709,000 |  | פורשה 718 בוקסטר | 2.5GTS | 2 | 17 | 365 |  | 4.6 | - | 6 | א | 8.8 |  |  | | 2 | 678,000 |  | פורשה 718 בוקסטר | 2.5S | 2 | 15 | 350 |  | 4.4 | M+ | 7 | א | 10.9 |  |  | | 2 | 565,000 |  | פורשה 718 קאיימן | 2.0 | 2 | 16 | 300 |  | 4.9 | M+ | 7 | א | 11.6 |  |  | | 2 | 468,000 |  | פורשה 718 קאיימן | 2.5GTS | 2 | 17 | 365 |  | 4.6 | - | 6 | א | 8.8 |  |  | | 2 | 652,000 |  | פורשה 718 קאיימן | 2.5GTS | 2 | 17 | 365 |  | 4.1 | M+ | 7 | א | 9.8 |  |  | | 2 | 683,000 |  | פורשה 718 קאיימן | 2.5S | 2 | 16 | 350 |  | 4.4 | M+ | 7 | א | 11.0 |  |  | | 2 | 575,000 |  | פורשה 911 | קאררה | 2 | 18 | 450 |  | 3.7 | M+ | 8 | א | 9.0 |  |  | | 2 | 1,100,000 |  | פורשה 911 | קאררה 4S | 2 | 18 | 450 |  | 3.6 | M+ | 8 | כ | 8.9 |  |  | | 2 | 1,170,000 |  | פורשה טייקן | 4S | 4 | 19 | 571 | - | 4.0 |  | 1 | כ | |  |  | | 3 | 875,000 |  | פורשה טייקן | Turbo | 4 | 19 | 680 | - | 3.2 |  | 1 | כ | |  |  | | 3 | 1,299,000 |  | יצרן/דגם | גירסה |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | פורשה טייקן | Turbo S | 4 | 19 | 761 | - | 2.8 |  | 1 | כ | |  |  | | 3 | 1,599,000 |  | פורשה פנאמרה | Turbo | 5 | 16 | 550 |  | 3.8 | M+ | 8 | כ | 8.5 |  |  | | 2 | 1,475,000 |  | פורשה פנאמרה | Turbo Turismo | 5 | 17 | 550 |  | 3.8 | M+ | 8 | כ | 8.5 |  |  | | 2 | 1,510,000 |  | פיג'ו 308 | H1.6GT | 5 | 12 | 225 |  | 8.3 | TIP | 8 | ק | 14.0 |  |  | 5 | 3 | 169,000 |  | פרארי 812 | V12 | 3 | 17 | 800 | - | 2.9 | M+ | 7 | א | 5.4 |  |  | | 3 | 2,575,000 |  | פרארי F8 טריבוטו | קופה | 2 | 19 | 720 |  | 2.9 | M+ | 7 | א | 7.0 |  |  | | 3 | 2,000,000 |  | פרארי SF90 | סטראדלה | 2 | 20 | 1000 |  | 2.5 | M+ | 8 | כ | 13.1 |  |  | | 3 | 3,650,000 |  | קדילאק ATS-V | 3.6 | 4 | 15 | 455 |  | 4.0 | TIP | 8 | א | |  |  | | 3 | 470,000 |  | קופרה אטקה | CUPRA-4X4 | 5 | 18 | 300 |  | 5.1 | M+ | 7 | כ | 8.9 |  |  | 5 | 2 | 250,000 |  | קופרה לאון | CUPRA-4X2 | 5 | 20 | 300 |  | 5.7 | M+ | 7 | ק | 10.5 |  |  | 5 | 2 | 240,000 |  | קופרה פורמנטור | VZ-4X4 | 5 | 20 | 310 |  | 4.9 | M+ | 7 | כ | 9.3 |  |  | 5 | 2 | 260,000 |  | קיה סטינגר | 3.3GT | 5 | 17 | 370 |  | 4.9 | TIP | 8 | א | 8.1 |  |  | 5 | 3 | 390,000 |  | רנו מגאן RS | TROPHY | 5 | 18 | 300 |  | 5.7 | M+ | 6 | ק | 11.9 |  |  | | 3 | 258,500 |  | שברולט קאמרו | V8 2SS | 2 | 15 | 445 | - | 4.0 | TIP | 10 | א | 8.3 |  |  | | 3 | 435,000 |  |
|

|
