חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2015
  פיאט 500X
        

שתפו עם חברים: Share


פספוס מקומי, עם ניחוח הטעיה
בשנה שעברה הגיע ארצה דור חדש ומשופר משמעותית של מיקרוואן מוצלח למדי,
קיה סול. ואולם, היבואן קיבל אותו בדיכאון מופגן. "אם רק היה לו לוק שטח, הייתי
מוכר אותו כמו לחמניות," נאנח ופזל לעבר סוכנות סוזוקי הסמוכה, שם אנשים עמדו
בתור לקרוסאובר הנחות משמעותית אך הקרבי יותר למראה.

פיאט 500X, שכמו אחיו 500L מבוסס על פלטפורמה של פונטו, מוצע באירופה בשתי
גירסאות: עירונית עם הנעה קדמית ו"שטח" עם הנעה כפולה. ואולם, גם הגירסה
הרכה מוצעת עם חבילת "קרוס" קוסמטית, שמעניקה ל-500 הרכה למראה הופעת
שטח תכליתית ומסוקסת (הרכב האדום בתצלום הימני). למרבה ההפתעה, 500X
המשווקת בארץ בגירסתה העירונית, מציעה שלוש רמות גימור, אבל אף אחת מהן
אינה אותה קרוס אטרקטיבית. מאחר שמחיר החבילה בארץ היה כ-5500 שקל
(כולל מיסים), היעדרותה מאולם התצוגה המקומי היא החמצה תמוהה.

זאת ועוד: בקמפיין המלווה את ההשקה המקומית מופיע תצלום גירסת הקרוס ולא
של הגירסאות המשווקות בארץ. המשמעות המתבקשת היא, שגם היבואן מודע היטב
לכוח המשיכה שלה לעומת כל "כוכבי הפופ" - ואין לו שום בעיה להשתמש בכוח הזה
כדי להטעות את הציבור. כמובן שמותר לכם להניח, שהתצלום הוא לצורך "המחשה"
ולא הטעיה...

500X עם הנעה קדמית מציעה בארץ מנוע 1.6 ליטר 110 כ"ס וגיר ידני או מנוע טורבו
1.4 ליטר 140 כ"ס עם גיר רובוטי חכם 6 מהירויות. היבואן מבטיח, שגירסת הנעה
כפולה, עם גיר אוטומטי 9 מהירויות ואותה הופעה ג'יפית, תיובא בשנה הבאה. רמת
הגימור הבסיסית עם שני המנועים היא POP, שמציעה מעט מאוד (יש בקרת שיוט),
ואפילו מסתפקת בגלגל הגה פלסטיק, שאין לו מקום ברכב פנאי. גירסת POP STAR
מוסיפה חישוקים קלים, הגה עור, מסך מגע צבעוני למערכת מולטימדיה, בלוטות' ופנסי
ערפל קדמיים, עוקבי פניות. רק עם מנוע הטורבו מוצעת גירסת LOUNGE המוסיפה
בקרת אקלים, פנסי קסנון, ג'נטים 18 אינץ' וחיישני חנייה. כאופציה מוצעת חבילת בטיחות
הכוללת בלימה אוטומטית, התראת סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים ומצלמה אחורית.

למפרט המלא במדריך