חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2015
  סקודה סופרב
        

שתפו עם חברים: Share


סקודה עושים פאסאט
סופרב הקודמת, כמו כל יצירה מוטורית מקורית וייחודית, היתה מכונית שנויה במחלוקת
למרות היותה מעולה - סאלון מרווחת במחיר מנהלים - בגלל הופעתה החיצונית יוצאת הדופן.
לא עוד; סופרב דור שלישי נראית כמו עוד מכונית מנהלים/סאלון מיינסטרים, שהופעתה קרובה
יותר לקו העיצובי של סיאט מאשר לזה של סקודה. כמו אחותה VW פאסאט, היא משתמשת
בפלטפורמה המודולארית של הקונצרן,יתרון המאפשר הפחתת משקל של 75 ק"ג ומכלולים
חסכוניים יותר באופן משמעותי. לא שסופרב החדשה זונחת את סמליה המסחריים: מרחב פנימי
ושימושיות
. כל המימדים החיצוניים והפנימיים גדלו, כמו גם תא המטען, ולמרות ששמרה על
דלת חמישית ויתרה סופרב 3.0 על הקונץ-פטנט של פתיחה דו-שלבית. כמובן שסביבת הנהג
עודכנה עם מערכות מולטימדיה חדשות והנהג נהנה גם ממיגוון סייענים אלקטרוניים.

הדמיון לפאסאט נמשך מתחת למכסה המנוע. היצע מנועי הבנזין כולל רביעיה: 1.4 ליטר
150 כ"ס (עם זוג צילינדרים המתנתק כשאין בו צורך), 1.8 ליטר 180 כ"ס, 2.0 ליטר 220
ו-280 כ"ס (כולם עם גיר רובוטי חכם, האחרון עם הנעה כפולה. כל מיגוון מנועי הבנזין
מיובא ארצה ומנוע הדיזל ממתין לפתרון בעיית זיוף מבחני זיהום האוויר. בארץ מוצעות לא
פחות מארבע רמות אבזור. הבסיסית, אמבישן, כוללת מערכת המנטרת מרחק מלפנים,
מאיטה ואף מבצעת בלימת חירום. גירסת סטייל מוסיפה פליפרים לגיר, מושבים חשמליים
ותצוגת נתונים דיגיטלית. בגירסת אקסלוסיב מוסיפה סופרב גם סאנרוף, מערכת לזיהוי שטחים
מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ומיתלים מתכווננים. הגירסה היקרה ביותר, לורן & קלמנט,
מציעה מושבים מאווררים, מערכת קול עוצמתית ודקורציה מקיר לקיר - אבל גם מענישה עם
צמיגים נמוכים מדי. 

סקודה סופרב במבחן קבוצתי עם VW פאסאט, פיג'ו 508 ואופל אינסיניה

למפרט המלא במדריך