חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2016
  אופל אסטרה
        

שתפו עם חברים: Share


דיאטה כסאח
הדור ה-11 של אסטרה מגיע ארצה. הבשורה העיקרית: מעבר לשימוש בפלטפורמה
מודרנית של GM המאפשרת - כמו במתחרות 308 וגולף - הפחתת משקל משמעותית
(בין 125 ל-200 קילו, תלוי בגירסה). הדיאטה חייבה גם את הקטנת הגוף (5 ס"מ
באורך, 3 בגובה ו-2 בבסיס הגלגלים), המנועים, הגלגלים והבלמים. למרבה הצער,
גם הדור החדש של אסטרה לא עובר לשימוש במיתלה אחורי נפרד.

בחו"ל, מנוע הבנזין המעניין ביותר הוא 3 צילינדרים 1.0 ליטר טורבו 105 כ"ס (שם הוא
מוצע גם בקורסה החדשה), יש גם גירסה חמה יותר עם 200 כ"ס, אבל לארץ מגיע רק
1.4 ליטר 150 כ"ס עם גיר אוטומטי ZF חדש בעל 6 מהירויות. אותו מנוע מוצע גם
בגירסת הסטיישן (טורר). דור חדש של אסטרה סדאן טרם הושק והדגם הקודם ממשיך
להיות משווק בארץ.

אסטרה הצ'בק מוצעת בארץ בשתי רמות אבזור, היקרה יותר מצויידת בעזרי נהיגה
הכוללים קריאת תמרורים, התראה מפני התנגשות, בלימה עצמונית עד 30 קמ"ש, 
התראה ומניעת סטיה מנתיב.
 ציוד הבידור והתקשורת כולל בלוטות' וחיבורים מקובלים,
מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מקורי 7 אינץ' (8 אינץ' בגירסה היקרה), המאפשר
תמיכה מלאה בממשק Apple CarPlay בעברית, יחד עם הצגת ספר טלפונים והודעות,
בהתאם ליכולת הסמארטפון.

למפרט המלא במדריך