חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2016
  לקסוס LC500
        
  

שתפו עם חברים: Share


חובב הגה? בוא כנס
לקסוס ממשיכים לנסות לשכנע, שגם הם פונים לליבו של הנהג ולא רק לראשו.
אחרי LFA האקזוטית ולפני RC הספורטיבית - מכונית הקופה שהשיקה את
גריל שעון החול, שהפך לסמל המסחרי של לקסוסים מכל הקטגוריות - הציגו
היפנים ב-2012 קדימון למכונית קופה שרירית וחטובה, תחת השם LF-LC
(תצלום תחתון). חלפו להן 4 שנים, ואשתקד הגיע תור המהדורה הסדרתית,
שמצליחה לשמור על עיצובה המוחצן של מכונית הראווה ומגיעה עכשיו ארצה.

LC משתמשת בפלטפורמה פלדה/אלומיניום חדשה, שתשרת בעתיד את

ליין דגמי הפאר של לקסוס. תרגום: הנעה אחורית, המממ. 477 הסוסים שמייצר
V8 אטמוספרי (זהה למנוע של RC-F), מגיעים לגלגלים האחוריים דרך גיר
אוטומטי 10 מהירויות, אבל האתגר האמיתי שלו אינו מהירות אלא רהיטות.
LC שועטת למאה תוך פחות מחמש שניות, בדרך האמורה לרגש את יושביה
בלי לגבות מהם את מחיר הביצועים. בנוסף לסוללת עזרי בטיחות מצויידת
500 גם בהיגוי אחורי, הגה אקטיבי ודיפרנציאל מוגבל החלקה. יש גם גירסה 
היברידית עם מנוע V6. תא הנוסעים 2+2 ממשיך את קו העיצוב החיצוני הקמור
המכונה "פאר דינמי" בפי לקסוס.

למפרט המלא במדריך