DB9 אותה מחליפה עכשיו DB11 היתה כל מה שאסטון צריכה להיות - כמעט;
שילוב של מנוע V12 קדמי והנעה אחורית העניקו את הריגוש הדרוש, אבל
נוחות הנסיעה לא היתה די אצילית. DB11 המשתמשת בפלטפורמה חדשה
לגמרי, רובה מאלומיניום, אמורה לפתור את האישו הזה.
התפריט כולל גם מנוע V12 בי-טורבו חדש לגמרי מתוצרת עצמית, שעם
608 כ"ס הוא החזק בהסטוריה של די-בי סדרתיות (3.9 שניות, 322 קמ"ש).
הוא משודך לגיר ZF אוטומטי 8 מהירויות. שכלולים אווירודינמיים אשר הושאלו
ממכונית המסלול וולקן מבטיחים ניצול מירבי של הביצועים המשופרים. גולת
הכותרת שלהם היא "ספוילר וירטואלי" המייתר את הספוילר האקטיבי הקטן
עד 145 קמ"ש. מנוע V8 מבית מרצדס יצטרף בהמשך.
|