לכאורה מדובר בעוד מפלצת מגודלת וכבדה המקבלת ביצועים מיותרים
של מכונית ספורט. ואולם, מנוע V8 דיזל 4.0 ליטר נעזר - בנוסף לצמד
מגדשי טורבו - גם במדחס חשמלי (EPC), הראשון בעולם, כדי לנפח את
ההספק ל-435 כ"ס ואת המומנט ל-92/1000 קג"מ. הזינוק למאה אורך
4.9 שניות בלבד והאודי נעזר בהיגוי כפול, מוט מייצב אלקטרו-מכני ומערכות
בקרה משוכללות כדי להשאיר אותו על הכביש. המדחס החשמלי מסייע
לקבלת תגובת דוושה מיידית ומונע צניחת טורים בהעלאת הילוכים.
|