זה הדגם העצמאי האחרון של מיצובישי, לפני היבלעותו בקונצרן רנו-ניסן,
אבל היצרן היפני העדיף לנבור במחסן החלפים המאובק שלו ובמקום
להשיק דור חדש לפאג'רו הקשיש, הוא מוסיף לשוק הרוויי גירסת קופה
של אאוטלנדר, קצר ממנו ב-30 ס"מ ועם בסיס גלגלים וגובה זהים. העיקר
שהמילה קרוס כלולה בשם.
אקליפס משווק בארץ עם הנעה קדמית או כפולה, מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר
וגיר רציף וארבע רמות גימור, כולן עם אבזור בטיחות אופנתי שכבר הפך
לשגרה מפוהקת.
|