חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2017
  סיאט ארונה
        

שתפו עם חברים: Share


לה קוקראצ'ה
איביזה על סטילטו? אטקה גמדי? Q2 עממי? ג'וק בספרדית? כל התשובות נכונות.
סיאט נטלו את איביזה החדשה - הסופר-מיני הראשונה של קונצרן VW המשתמשת
בפלטפורמה המודולרית - ובמקום לייצר אותה בגירסת קופה 3 דלתות ספורטיבית,
כפי שנהגו לעשות כשאנשים אהבו לנהוג, עשו ממנה ג'יפון: האריכו אותה ב-8 ס"מ
(ל-4.14 מ') והגביהו אותה בעשרה - לא למען כושר עבירות (אין לה הנעה כפולה),
אלא כדי להגביה את מושב הנהג בשיעור דומה. תא המטען נדיב יחסית בנפח של
של 400 ליטר, למרות שהמושב האחורי המרווח לא ניתן להזזה אלא לקיפול בלבד.
שלא כמקובל היום, החלונות האחוריים גדולים, אבל באופן תמוה אין פתחי מיזוג
אחוריים.

ארונה אמור לשמש תחליף לשתי איביזות - קופה ספורטיבית וסטיישן שימושי -
שכבר לא מיוצרות בדור החדש. הוא מוצע בארץ בשתי רמות גימור ושני
מנועים: 
3 צילינדרים  1.0 ליטר 115 כ"ס (גיר DSG) ו- 1.4 ליטר 150 כ"ס (גיר
ידני). בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית מותקנות בכל הגירסאות, זיהוי
כלי רכב בשטח מת והתראת תנועה צולבת בנסיעה לאחור מוצע רק בגירסאות
היקרות. 
יצא לסיאט ג'וק מרובע, ואילו אתם בכלל רציתם איביזה קופרה.

למפרט המלא במדריך