אם חיינו באשליה שהכמו-גריל שהתנוסס בחרטומה של i-ויז'ן 2017 אינו אלא
תרגיל עיצוב פרוע, מגיע i-נקסט, משתמש ב"גריל" זהה ומכריז שהוא קדימון
ל-i5 שיגיע לייצור סדרתי ב-2021, כמקביל חשמלי ל-X5. ב-מ-וו אמנם מתרצים
שמדובר במעבדה ניידת לבדיקת עתידם המעשי של נושאים כמו אוטונומיה,
הנעה חשמלית ותקשורת, אבל השימוש החוזר באותו גורמט פרונטלי מעורר
דאגה. דווקא ב-מ-וו הולכים לחזור על הטעות הקולוסאלית שעשו פורד בעיצוב
חרטום האדסל (תצלום תחתון) - וחרצו בכך את גורלה?