VW רכשו את בנטלי ב-1998 והדגם הראשון שפיתחו עבור המותג האנגלי
האריסטוקרטי, ב-2003, היה של מכונית קופה עם פלטפורמה של פאהטון,
מנוע W12 והנעה כפולה. זה היה הדגם הנמכר ביותר בהסטוריה של בנטלי
וסייע לפולקסווגן להחזיק אותו בחיים. ב-2006 נוספה ל-GT גירסת קבריולה
בשם GTC. הדור השני, יליד 2011 היה למעשה מתיחת פנים מאסיבית וסבל
מתדמית של "מכונית כדורגלנים".
הדור הנוכחי, הדגם הטרי ביותר במשפחת בנטלי, הושק השנה על בסיס
הפלטפורמה של פורשה פנאמרה, מה שמשפר את יכולתו הספורטיבית,
אבל שומר על תצורת קופה 2+2 ולוק דומה, הנעה כפולה ותא נוסעים מהודר.
לוח המחוונים, לעומת זאת עובר מתצוגה אנלוגית קלאסית לדיגיטלית מודרנית.
בשלב ראשון מסתפקת קונטיננטל GT במהדורה חדשה של מנוע W12, שצריך
להתגבר על משקל לא אתלטי של 2.2 טון בעזרת מעבר מגיר אוטומטי רגיל
לרובוטי כפול מצמד. אם בנטלי יחליטו לחזור על גירסת סופר-ספורט גם בדור
הזה, היא תהיה חייבת לעבור דיאטה קיצונית - וגם לוותר על קפיצי אוויר, שאין
להם מקום במכונית ספורט הארד-קור המוכנה לעשות הנחות בסעיף נוחות.
כמו בנטאיגה, הקונטי אמורה להיות משווקת בארץ באופן סדיר, ללא צורך
בהזמנה מיוחדת.
|