כבר מהולדת הדור הראשון, לפני עשור, הפגין סול את אחד העיצובים המקוריים
והרעננים בקטגוריית המיקרוואנים. ואולם, בעוד מתחריו מתחפשים לרכבי שטח
- לרוב ללא שום כיסוי - לא היתה לסול ברירה אלא להישאר נאמן למקור; לקיה
יש לא פחות משלושה דגמים אחרים בתלבושת "שטח" אופנתית. וכך הלך סול
ואיבד גובה, מתרכז בקשישים עייפים באירופה ובני-עשרה אדישים למכוניות
באמריקה. הדור השלישי ממשיך להתעקש לא להתחפש לג'יפון, רק קורץ
עוד יותר לצעירים אמריקאים עם שלל גימורים ומוטיבים דקורטיביים מעולם
המוזיקה. על הסוס שכבר ברח מהאורווה מנסה סול לרדוף עם מנוע 2.0 ליטר
אטמוספרי 150 כ"ס (וגיר רציף...) או מנוע טורבו 1.6 ליטר 204 כ"ס (גיר
רובוטי חכם). אללה ירחמו.