חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2020
  קיה סלטוס  
        
      

שתפו עם חברים: Share


הרב-מכר הבא (עדכון)
בראשית הגיעו היפנים והעתיקו מהאירופאים. אחריהם הגיעו הקוריאנים שהעתיקו
מהם (ועל הסינים בכלל אין מה לדבר). עכשיו כולם מעתיקים מכולם ולך תדע ממי.
מאזדה, שקראו ל-CX-4 שלהם CX-30, נתנו רעיון לקוריאנים: לתחוב ג'יפון נוסף
בין ספורטאז' הקומפקטי לסטוניק הקטן. שגשוגו של פיג'ו 3008 נתן לקיה רעיון
נוסף - וכך נולד לו סלטוס, הממוקם בדיוק בין סטוניק לספורטאז' וטוען למיצוב
פרימיומי בעזרת פנסי לד, חישוקים מסוגננים וסביבת נהג א-לה-3008. 

סלטוס מציע 3 מנועים, כולם מוכרים מספורטאז': טורבו בנזין 1.6 ליטר 177
כ"ס, בנזין אטמוספרי 2.0 ליטר 149 כ"ס (שלא משווק יותר באירופה) ודיזל
1.6 ליטר 136 כ"ס. שלוש תיבות הילוכים אוטומטיות שונות - פלנטרית, רציפה
ורובוטית כפולת מצמד - ישודכו למנועים לפי שיקולים שיווקיים, בהתאם למדינת
היעד. יש גירסה עם הנעה כפולה ורוב הגירסאות מצויידות במיתלה אחורי נפרד.
ואם מישהו רואה סיבה מדוע הכמוג'יפ החדש והמוחצן לא ידיח את ספורטאז'
הוותיק מראש טבלת המכירות - לפחות אצל לקוחות פרטיים - נשמח לשמוע.

 

מדד הסקרנות