אני עדיין מתגעגע לדור הראשון של המיניוואן הקוריאני; היה לו סידור מושבים
ייחודי, עם שני מושבים בלבד בשורה האמצעית ושלושה באחורית. זה איפשר
להתהלך בתוך הרכב כמו במטוס. למרבה הצער, קיה נסוגו מהתצורה הזאת
ואחרים משום מה לא חיקו אותה. עכשיו מגיע הדור הרביעי ופותח אופציה
ששוב נזכה לראות כאן חזרה לתצורת ישיבה 2+2+3. היצרן מציע 3 או 4(!)
שורות מושבים. אם לא מתחזרים על 8 מושבים בשלוש שורות, אז בתצורת
7 מושבים שוב אפשר להעדיף את המבנה של זוג מושבים באמצע (עם
אפשרות למושבי מחלקה ראשונה נשכבים או סובבים לאחור).
קרניבל החדש ארוך יותר ב-4 ס"מ, רחב יותר בסנטימטר ובסיס הגלגלים
התארך בשלושה. למנועי האח הטרי סורנטו, 3.5 ליטר V6 עם 294 או
272 כ"ס וגיר אוטומטי 8 מהירויות, מצטרפים גם דיזל 202 כ"ס והיברידי.