חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2020
  פורד ברונקו  
        
        
        
    

שתפו עם חברים: Share


קאמבק? אופנסיבה
רכב השטח האמריקאי מהסיקסטיז מעולם לא זכה להצלחה של ג'יפ רנגלר או
למוניטין של לנד-רובר דיפנדר - ונטש את הזירה לפני חצי יובל שנים. עכשיו
הוא חוזר כדי להיאבק בשניהם.

בנצח שחלף מאז פינה ברונקו את הזירה הימרו פורד ללא הצלחה על לנד-רובר,
אבל לרגל השקת דיפנדר החדש הם זיהו חלון הזדמנויות מחודש - והם לא
מהססים להסתער עליו בכל החזיתות: רכב שטח קשוח עם שילדת סולם של
טנדר פלוס גירסת "ספורט" רכה עם שילדה אחודה של פוקוס וקוגה, גם היא
עם הנעה כפולה כסטנדרט (שורת תצלומים שלישית).

בגירסת השטח האמיתית מציע ברונקו מרכב קצר או ארוך (עם גג ודלתות
מתפרקים), שתי רמות של הנעה כפולה, שני מנועי טורבו 4 או 6 צילינדרים
(274 או 314 כ"ס), גיר ידני 7 מהירויות או אוטומטי 10 מהירויות (שניהם
עם הילוך כוח) ואינספור אפשרויות לסרנים, דיפרנציאלים, בקרות וגלגלים
(עם צמיגים שאין להם חתך נמוך מ-70). הבדל האורך בין שתי גירסאות
המרכב הוא 40 ס"מ (4.41 מ' בגירסת 2 הדלתות), מירווח הגחון נע בין
21 ל-30 ס"מ, זווית הנטישה היא 37 מעלות ובורר נסיעת השטח, המכונה
"עז הרים", מציע לא פחות מ-7 מצבים. 
מחיר בסיסי בארה"ב: 30 אלף דולר.


עם נתונים כאלה מקווה ברונקו לא רק להתחרות בהצלחה ברנגלר אלא
גם להדיח את דיפנדר, שבדור החדש הוא מתרכך ומוותר על שילדה
נפרדת קשוחה לטובת יכולת לכביש, מה שמונע ממנו להיות רכב עבודה
או צבא.

לפורד אין את היכולת של לנד-רובר לנסות לרקוד על שני המשטחים 
ועבור אלה המעדיפים כביש על שטח - ולמעשה ליפול בין הכסאות -
יש לברונקו גם גירסת "ספורט" רכה באורך 4.39 מ', הנעה כפולה,
מירווח גחון של 20-22 ס"מ, זוויות גישה 22-30 מעלות ונטישה 30-33
מעלות, בורר נהיגת שטח ושני מנועי טורבו בנזין, 183 או 248 כ"ס
עם גיר אוטומטי 8 מהירויות. המחיר בארה"ב: 28-40 אלף דולר.  

 

מדד הסקרנות