בעוד אירופה מלקקת את האצבעות לנוכח הביקורות הנלהבות להן זוכה שם
לאחרונה טויוטה ספורטיבית, קטנה ומהנה, היבואן הישראלי החליט שהיא
לא בשבילנו, שמה שמגיע לנו זה עוד מיקרוואן היברידי משמים, אח מגודל
לראב4, שהמטרה שלו בחיים היא להוליך ילדים ולא לשמח נהגים.
במגזין הרכב הישראלי הראשון היה מדור שנקרא "המכוניות שאתה מפסיד";
באותה עת כמעט שלא שווקו כאן דגמים ספורטיביים נחשקים, ולנו לא נותר
אלא לחלום עליהן. ואולם, הצלחת המגזין יצר מציאות חדשה והקהל הרעב
קיבל שפע של דגמים ספורטיביים, כולל לא מעט מהם מתוצרת טויוטה. האם
מות עיתונות הרכב המקומית הרג את הביקוש למכוניות מהנות לנהיגה? לפי
מה שקורה בסוכנות טויוטה המקומית, כנראה שהישראלים צריכים לעשות
ילדים, לא לבזבז כסף על בנזין - ולהתרחק מההגה, שהוא כידוע הדוניזם
של גויים.
כמעט שכחתי: מסך המולטימדיה בקינדרמוביל הזה הוא "8 (במקום "12.3
באירופה) ויש לו שפע של עזרים המאפשרים להוציא את ההגה מהידיים של
קליינטים מתעבי נהיגה.
|