אוקטביה הספורטיבית דור קודם היתה מכונית די מיותרת. הדור החדש מתחיל
בעמדת פתיחה נחותה, תרתי משמע, עם פתחי מיזוג נמוכים הפוגמים בכל
גירסאות הדגם. כמו הדור הקודם, לא מוצעים בארץ גירסת סטיישן וגיר ידני.
עד פרסום הביקורת של נטקאר הענישה RS הקודמת את לקוחותיה עם צמיגי
חתך 35 מגוחכים. החתך המגוחך לא ממש חוזר בדור החדש והגדלת חישוק
"18 התקני ל-"19 מסתפקת בצמיג חתך 40 (באירופה הצמיג התקני הוא בחתך
45)...
מנוע טורבו 2.0 ליטר 245 כ"ס המשודך להנעה קדמית וגיר רובוטי כפול מצמד
6.7 שניות, 250 קמ"ש), הוא קומבו משותף לגולף GTI, כשגם אוקטביה מציעה
פיקוד אלקטרוני לגיר, הגה מהיר יותר, בורר מצבי נהיגה, דיפרנציאל אלקטרוני
ולוח מחוונים דיגיטלי. אופציה מבורכת, שמוצעת בארץ כאבזור תקני, היא תצוגה
עילית. ונשאלת השאלה: מה עוד צריך לקרות כדי שצ'מפיון יוסיפו 1000 שקל
סמליים למחיר הסקודות ויציעו 3 שנים אחריות במקום להפחיד קלינטים?
|