חלוצת ההיברידיות, זו ששכנעה את עשירי הוליווד להסתובב בפריוס צנועה,
מציגה לראשונה מכונית מחושמלת בשלמותה, סליחה, לא מכונית, ג'יפון כמובן.
bZ4X יושב על פלטפורמה חשמלית יעודית ראשונה לטויוטה, ותוכלו לקבל אותו עם מנוע אחד (הנעה קדמית)
או שניים (הנעה כפולה), הסוללה אמורה להחזיק ל-500 קילומטר וטויוטה ציידו אותה במערכת קירור מים
כדי לוודא שהיא לא מתפגרת אחרי שנים בודדות (מכוונים ל-90 אחוז קיבולת לאחר עשור, אבל לא מתחייבים).
עם בסיס גלגלים באורך 2.85 מטר, היא יותר מרווחת מאחיה ראב4 אך פחות מהמתחרות הקוריאניות -
יונדאי איוניק וקיה EV6 (שמשום מה, עוד לא כאן) שבגרסת המנוע היחיד שלהן משתמשות בהנעה אחורית עדיפה.
מתפללי הנהיגה האוטונומית לא ישמחו לשמוע שמוטו עיצוב החשמלית החדשה הינו -
"הידיים על ההגה, העיניים על הכביש!"
|