מרצדס CLS יכולים לטעון ברצינות להמצאת תצורה חדשה,
סאלון-קופה, רק באזני מי שמעולם לא ראה מכונית כמו
לנצ'יה גאמא. מה שלא מפריע לגרמנים להכריז על ראשוניות
בהכלאה בין עיצוב קופה נחשקת לנוחות של סאלון שימושית.
שימושית? ככה-ככה; עיצוב הקופה גובה את מחירו בגישה
קשה לספסל האחורי ובמרחב ראש מוגבל. עוד מקרה של
נצחון הצורה על המהות.
בינתיים מוצעת CLS בשתי גירסאות, 350 (272 כ"ס) ו- 500
(306 כ"ס). כצפוי, גירסת 55AMG תוצע בהמשך. שלא כצפוי,
עדיין אין גירסת דיזל; מאוד כצפוי, ניתן למצוא בסאלון-קופה
את המיטב ממחסני ההיי-טק של מרצדס - גיר אוטומטי 7
מהירויות, בקרת אקלים יעילה, מיתלי אוויר ממוחשבים,
בלמים אקטיביים, בקרת שיוט ומרחק וגם מערכת בטיחות
פאסיבית מתקדמת, PRE-SAFE . |