חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2009
  מרצדס E
        
    

שתפו עם חברים: Share


למי קראת טקסי?!
קדימון בצורת סטיישן ספורטיבי נועז (ע"ע פאסיניישן) עלול היה ליצור תקוות
שווא, לפיהן E החדשה תהיה פחות שמרנית מקודמותיה לשושלת עתירת הזכויות.
ואולם, חיצונית מסתכמת התעוזה בהחלפת פנסי החזית מעגולים למרובעים;
במכונית המיועדת לקהל של E לא מנסים להמציא מחדש את מכונית הסאלון
הקלאסית - בשביל זה יש את CLS , שאמנם לא המציאה (לנצ'יה גאמא היתה
שם קודם), אבל בהחלט הכתיבה. לא, התקווה צריכה להיות במקום אחר
לגמרי; שמרצדס הצליחו לחולל ב- E את מה שעשו בדור הנוכחי של אחותה
הקטנה C , כלומר לצייד אותה ביכולת דינמית מהרמה הגבוהה ביותר.
E היוצאת הצטיינה בנוחות הנסיעה אך לא בניהוג; E החדשה מאוזנת יותר.

מרצדס מרבים לדבר בעיקר על חסכון בדלק (מנועי בנזין הזרקה ישירה
החסכוניים בעשרים אחוז, ערכת BlueEFFICIENCY), על בטיחות (בנוסף
לשלל המוכר מ- S , מצויידת E במערכות אינטליגנטיות, כולל אחת הלומדת את
הרגלי הנהג ומזהה מתי הוא מתחיל לנקר ואחת המונעת סינוור התנועה ממול)
ועל נוחות (בולמים ריאקטיביים כציוד תקני, מיתלי אוויר אופציונליים ומבנה
בלעדי למושבים, שעבור תוספת מחיר נותנים גם מסאז'). ואם לנו מותר לייחל
ליישור קו עם C , אין ספק שבמרצדס מתפללים שפאשלות האיכות שאיפיינו
את הדור הקודם בתחילת הדרך לא יזלגו לדור החדש. בארץ מוצעת E בשלוש
רמות אבזור וכן בגירסת מראה AMG ספורטיבי.


למפרט המלא במדריך