חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2011
  אופל אסטרה
        
    

שתפו עם חברים: Share


טורבון
לקח לאסטרה החדשה למעלה משנה וחצי להגיע ארצה, מעשה שמתאפשר
רק הודות להחלפת היבואן. גם אסטרה, כמו כל דגמי אופל הנוכחיים, נוצרה
כשהמותג עדיין היה בבעלות ג'נרל-מוטורס, ולכן נאלצת אסטרה להשתמש
בריצפת שברולט קרוז, עם כיול אירופאי. למה נאלצת? כי להבדיל ממתחרותיה
הבכירות, אסטרה מציידת את שילדתה בכל מיני שמות מפתים (כמו תמיד אצל
אופל), אבל עדיין לא במיתלה אחורי נפרד. אז עם כל הכבוד לאופציה של
בולמים מתכווננים, הדבר האמיתי זה לא. מה שכן, לקרוז בסיס גלגלים ארוך
בשבעה ס"מ לעומת אסטרה היוצאת, מה שאומר שאסטרה הזאת מרווחת יותר
מהדור הקודם (ועם 4.42 מ' גם ארוכה ממנה ב- 17 ס"מ תמימים). ועם החזות
האינסינית, היא גם נאה מקודמתה.

לפחות בחזית המכנית פותחת אסטרה פור גדול על קרוז; לא עוד מנועים
גמלוניים ובזבזניים אלא טורבון קטן ושרירי, 1.4 ליטר 140 כ"ס (ולצידו 1.6
ליטר אטמוספרי בשביל אתם-יודעים-מי).

למפרט המלא במדריך