למרות השם, אין זו גירסת הפרימיום של C5 אלא השלישית בסדרת DS לבית
סיטרואן. DS5 קצרה משמעותית מ- C5 (הפלטפורמה היא של 5008) ומציגה
פרופיל מעניין של הצ'בק-קופה (או סטיישן-גבוה). למרות שהיא גבוהה ב- 6 ס"מ
מ- C5 , סיטרואן טוענים לתנוחת נהיגה ספורטיבית (שימו לב להגה הכמעט
אנכי). DS5 תהיה הסיטרואן הראשונה שתקבל את מערכת ההנעה ההיברידית
של פיג'ו (תזכורת: מנוע דיזל קדמי ומנוע חשמלי אחורי המפיקים יחד 200 כ"ס),
בנוסף למנוע/גיר המוכר של מכונית האם.
|