חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2012
  פיג'ו 208
        

שתפו עם חברים: Share


בכיוון הנכון, אבל
208 היא כצפוי המחליפה של 207 והיא עושה צעד אמיץ וראוי: היא קטנה
וקלה מקודמתה; קצרה בשבעה ס"מ וקלה בממוצע ב- 110 קילו מאוד
משמעותיים. בימים אלה, כשכמעט כל דור חדש גדול וכבד מקודמו, המזעור
בו נקטו פיג'ו ראוי לברכה. מגמה זו נמשכת גם בחזית המכנית; מנועי הבנזין
הראשונים הם 1.0 ליטר 68 כ"ס או 1.2 ליטר 82 כ"ס. מנועים חדשים
וקומפקטיים אלה, בעלי 3 צילינדרים, מצטרפים למנועי 1.4 ו- 1.6 ליטר
המוכרים של 207 ולפי פיג'ו השיפור בחסכון משמעותי; 208 עם המנוע 1.2
ליטר המשווק בארץ מסתפקת ב- 17.8 ק"מ/ליטר.

בנוסף למגמת החסכון מבטיחים פיג'ו גם אופי ספורטיבי יותר, כשלוח המחוונים
המוגבה, ההגה הקטן והדוושות המחוררות אמורים לתת לזה גיבוי. ואולם,
הפלטפורמה נותרה זהה לזו של 207 , שלא בדיוק הצטיינה בתחום הדינמי.
השינויים המובטחים במיתלים ובהגה לא לגמרי הצליחו לשנות את אופי
המכונית. מקור נוסף לדאגה הוא הנמכת פתחי המיזוג. למרות הקטנת
המכונית, תא נוסעים מרווח יותר ואפילו תא מטען גדול יותר.

בארץ משווקות בשלב הראשון שתי גירסאות: 1.2 ליטר ידנית ו- 1.6 ליטר
אוטומטית, שמציעה את אותו מכלול מנוע/גיר בו השתמש הדגם הקודם:
120 כ"ס וגיר אוטומטי קונבנציונלי 4 מהירויות. ברמת אבזור ACTIVE
של הידנית היותר יקרה והאוטומטית, מותקנים בנוסף לבקרת האקלים
שבגירסת ACCESS גם: בקרת שיוט עם מערכת הגבלת מהירות, מחשב דרך,
מראות חשמליות עם מערכת הפשרת אדים, מסך מגע מרכזי 7 אינץ' עם
שליטה על הרדיו, מערכת בלוטות' וחישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' .

למפרט המלא במדריך