חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2016
  רנו מגאן IV  
        
      

שתפו עם חברים: Share


שיטת השלבים
מגאן IV החדשה, כמו קודמותיה, מנסה לזנב במה שהותירה מאחוריה גולף,
המלכה האם של הקטגוריה (ועכשיו גם ממה שמותירה פיג'ו 308). בעוד שהדור
השני (תצלום אמצעי למטה), היה הצלחה עיצובית מרשימה, איכותו הנמוכה
ש"ראתה הרבה מוסך", גרמה למגאן לאבד גובה, והגירסה היחידה שהותירה
את הדור השלישי בחיים היתה הספורט (הסדאן הפכה לפלואנס), שעד היום
נחשבת למהנה בקטגוריה. מגאן IV מושקת בארבעה שלבים: הצ'בק (2015),
סטיישן וסדאן (2016) וספורט (2018). 

גוף ההצ'בק הוארך ב-6 ס"מ, בסיס הגלגלים הוגדל ב-3 ס"מ, החרטום הונמך
בשיעור דומה ומפשק הגלגלים הורחב ב-4-5 ס"מ. העיצוב, שמזכיר את טאליסמן
החדשה מקרין כובד, שבתעשיית הרכב הוא כמעט שם נרדף לפרימיום. אם נתעלם
מבקרת "מצבי נהיגה" גימיקית, גולת הכותרת הטכנולוגית של מגאן החדשה היא
4CONTROL שאינה אלא היגוי אחורי; עד 60 קמ"ש (80 ב-GT), הגלגלים האחוריים
מופנים בניגוד לקדמיים, כדי לשפר את זריזות התמרון, ומעל מהירויות אלו מופנים
הגלגלים האחוריים במקביל לקדמיים, כדי לשפר את היציבות. בנוסף, במצב "ספורט"
נעשה ההגה ב-GT מהיר יותר, תוך כדי זירוז פעולות המצערת והגיר.

 

מדד הסקרנות