השם אמנם זהה למכונית ראווה מ-2013, אבל בעוד שהיא הראתה מתחרה
עתידית לניסן ג'וק, נירו הסדרתי אינו אלא מיקרוואן היברידי בנזין/חשמל
בגודל משפחתי (בין סול לקארנס), שסוטה מקו הדגמים העכשווי של היצרן
ומסתפק בעיצוב עצוב. מנוע 1.6 ליטר + חשמלי מפיקים הספק משולב של
141 כ"ס, המועבר לגלגלים הקדמיים דרך גיר כפול מצמד בעל 6 מהירויות.
נירו הוא ראשון בסדרת רכבים היברידיים קוריאניים אשר ישתמשו בפלטפורמה
ייעודית, שפותחה על-ידי חברת האם יונדאי.
בחו"ל, שילוב בין מערכת הניווט לבקרת השיוט מכתיב למנוע את מינון החשמל
האופטימלי לתנאי הדרך ואופי הנסיעה. בארץ מצוייד נירו בשלוש מערכות
בטיחות אקטיבית: בלימה עצמונית, בקרת שיוט אדפטיבית ושמירת נתיב.
באופן תמוה בקרת השיוט האדפטיבית טובה רק לשיוט בינעירוני אך לא
להתנהלות בפקקים.
|