הדור השני של נציגת יצרנית מכוניות הספורט בקטגוריית מכוניות הפאר
מפנים את היותו חדש לחלוטין. אפילו חדי עין יתקשו להבחין בחילוף
הדורות. כמו הדור הראשון, פנאמרה ממשיכה עם גוף דמוי קופה - הפעם
ללא דלת הצ'בק חמישית - בסגנון 911 מתוחה, מנוע קדמי והנעה כפולה.
פלטפורמה מודולרית חדשה ושימוש נרחב באלומיניום מאפשרים
לשמור על המשקל למרות הארכת הגוף ובסיס הגלגלים ב-3 סנטימטר,
הגדלת נפח המטען ב-50 ליטר ותגבור הציוד.
אם החדשנות אינה זועקת חיצונית, תא הנוסעים הוא כבר סיפור חדש וחדשני,
עם מעבר מתצוגות אנלוגיות לדיגיטליות (לא פחות משלושה מסכים) ולתפעול
המחליף לחיצה בהחלקה. עזרי נהיגה אוטונומית, כמו בקרת שיוט אדפטיבית,
כלולים בתפריט האבזור.
המפרט הטכני כולל מנועים חדשים (טורבו כפול ממוקם בתווך בין זרועות
הצילינדרים, כדי להשיג תגובה מיידית ומימדים קומפקטיים), גיר רובוטי חכם
8 מהירויות, היגוי אחורי וקפיצי אוויר (בגירסאות היקרות). השיפור בביצועים
ובחסכון הם בגדר המובן מאליו.
|