מנוע ה-1.8 של מגאן הספורטיבית החדשה מפיק הספק ומומנט נמוכים ממה
שמציעות היריבות העיקריות. רנו מקווים, שיכולת השילדה תפצה על הנחיתות
הזאת ו-RS תמשיך לשמור על אותה עליונות בתחום הניהוג שהפגין הדור הקודם.
גולת הכותרת של המכונית - שבניגוד לקודמתה מוצעת בגירסת הצ'בק 5 דלתות ולא
קופה - היא היגוי כפול: הגלגלים האחוריים פונים גם הם עד זווית של 2.7 מעלות
(היגוי נגדי במהירות נמוכה; במהירות גבוהה פונים הגלגלים האחוריים בזווית של עד
מעלה אחת, במקביל לגלגלים הקדמיים. במצב "מירוץ" ההיגוי הנגדי מתקבל עד
100 קמ"ש במקום 50 קמ"ש במצב נהיגה רגיל). ההיגוי הכפול אמור להעניק יציבות
וזריזות, מאפשר הגה מהר יותר ומקטין את רדיוס הסיבוב. בנוסף מציעה גירסת 'Cup'
- שהיא הגירסה המיובאת ארצה - דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני (גירסת 'ספורט'
מסתפקת בדיפ' אלקטרוני) וצמיגים 245/19. בחו"ל מציעות שתי הגירסאות גיר ידני
ואופציה של גיר רובוטי כפול מצמד, אבל הגיר הידני לא מגיע לארץ. חבל.
|