חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
מתיחות פנים, השתלות ותוספות - 2017
  ב-מ-וו M3 CS  
        
  

שתפו עם חברים: Share


פלוס 10 מינוס 10 = 0.2
מזה קרוב לשנתיים, כל חבר או מכר ששואל להמלצתי - ואינו "צריך" ג'יפון - מקבל
ממני תשובה זהה: ב-מ-וו M3 דור ראשון. בין השואלים ישנם רבים אשר יכולים
להרשות לעצמם M3 חדשה לגמרי - חזקה יותר, מהירה יותר ומצויידת הרבה יותר.
ל-M3 הראשונה היה מנוע 4 צילינדרים אטמוספרי, 200 כ"ס, גיר ידני 5 מהירויות
והיא התאמצה קשה כדי לרדת משבע שניות בזינוק למאה. לא היו לה בקרת יציבות
או משיכה ושום דבר שכבר ב-1986 יכול היה לנבא מסך מגע. אם הייתם מספרים
ליוצריה, שלנינה שלה יהיה הגה חשמלי, הם היו מאשפזים אותכם במוסד סגור.
 M3 הראשונה (תצלום תחתון) היתה גירסת כביש של מכונית מירוץ והסיבה היחידה
להולדת תפוחת הכנפיים היתה תקנון המירוצים, אשר חייב את ב-מ-וו לייצר 5000
יחידות חוקיות לכביש. בשנה שעברה היא חגגה שלושים, מה שמכשיר אותה לייבוא
אישי כרכב אספנות.

M3 עברה מאז חמישה דורות, הפכה מקופה 2 דלתות לסדאן 4 דלתות והכפילה
נפח וכוח. אבל בעידן מאבק החימוש הגרמני זה כבר לא מספיק ומדי פעם היא
זוכה בגירסה קרבית יותר, שוקלת פחות וחזקה יותר. כזאת היא גם גירסת CS
החדשה. הספק מנוע הטורבו תפח ב-10 כ"ס ל-460 כ"ס והמומנט ב-5.1 קג"מ,
חלקי מרכב הוחלפו בחלקים מסיבי-פחמן פלסטיים לטובת הפחתת משקל של
עשרה קילו, המיתלים והבלמים חוזקו וצמיגי 275/40X18 הוחלפו ב-285/30X20.
גיר רובוטי כפול מצמד נותר על מכונו. התוצאה? קיזוז של 2 עשיריות במיאוץ
למאה (3.9 במקום 4.1 שניות) והעלאת הגבלת המהירות האלקטרונית מ-250
ל-280 קמ"ש.

מועד השקה: פברואר 2018