הג'יפון הקומפקטי של לקסוס חולק פלטפורמה עם אחיו טויוטה C-HR ופירוש
הדבר שגם הוא לא מציע תא נוסעים מרווח או נגיש. מצד שני, עם גובה של
1.54 מ' בלבד הוא מהנמוכים בקטגוריה, לטובת היכולת הדינמית - ניהוג
של הצ'בק קומפקטית ולא של כבישטח - על חשבון תנוחת נהיגה גבוהה
ושולטת. מותר לכם לנחש מה היו מעדיפות הקליינטיות... זאת ועוד; מה בצע
בניהוג משובח כשהגיר היחיד הוא גיר רציף.
לארץ מיובא UX בגירסת הנעה קדמית בלבד ועם מנועי בנזין אטמוספריים,
רגיל והיברידי. ציוד הבטיחות כולל הכל וברמת הגימור הגבוהה (והיקרה
ב-37 אלף שקל) של הגירסה ההיברידית יש גם מסך מולטימדיה מוגדל
ומושבים ספורטיביים.
|