חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2022
  מרצדס C63 S E  
        
    

שתפו עם חברים: Share


כ"ס אמא שלהם

סי-63 איי-אמ-ג'י המיתולוגית זכתה בספרות "63" בזכות לבה האמיץ - מנוע וי-8
אטמוספרי בנפח 6.3 ליטר, מפלצת אמיתית, עם אופי בשפע וסאונד מטורף. 
ברור היה לכולנו שזהו אינו אירוע שיכול לחזור על עצמו, כמו מטוס הקונקורד, פסטיבל וודסטוק וראלי גרופ-בי. 
סי-63 המקורית הייתה מטורללת לגמרי, בזבזנית, מסוכנת, לא הגיונית. כל-כך אהבנו אותה. 

הדור שהחליף אותה ב- 2016 השתמש גם הוא בשם "63", למרות שהמנוע החדש וה"ירוק" יותר איבד 2.3 ליטר
מנפחו וקיבל טורבו במקום. סלחנו לו 
מכיוון שעדיין היה מכונית פראית עם מנוע וי-8 והנעה אחורית.

בשטוטגרט חשפו זה עתה את סי-63 איי-אמ-ג'י החדשה. עם מנוע, אתם יושבים?
ארבע בוכנות, 2.0 ליטר. אלוהים
ישמור אותנו. 

אז כמה כוח היא איבדה? 
ההפך, היא קיבלה עוד ממנו. מרצדס העמיסו את כל הטכנולוגיה שבארסנל שלהם על סי הקטנה (ששוקלת כבר
פאקינג שני טון), מנוע הבנזין הקטנצ'יק קיבל טורבו ענק עם סייען חשמלי (כמו בפורמולה 1) מה שהופך אותו
למנוע שני הליטר החזק ביותר בייצור סדרתי (469 כ"ס) וכמובן, לא מאמין שאני כותב את זה, סי- 63
הפכה
היברידית. עם מנוע חשמלי שיושב בחלקה האחורי. הקובמו מפיק יחדיו 670 סוסים מעורבים,
כמעט 200 יותר מהדור הקודם. אבל אל תתנו למספרים להשלות אותכם, אין מצב שהתגבורים האלו מסתכמים
למשהו מהנה יותר מהמקור, וספק גדול מאוד אם השיקוי החדש יצרוך פחות אנרגיה. 

כאילו שזה לא מספיק, AMG C63 S E Performance בשמה המלא, מקבלת מערכת הנעה כפולה והיגוי
אחורי אקטיבי כדי להפוך ל- "קלה יותר לנהיגה" - ללא ספק צירוף המילים המפחיד ביותר לחובבי נהיגה.

אבל מה לעשות, צריך לעצור את ההתחממות הגלובלית!
כמובן! אבל נראה לכם שהתהליך הפרנקנשטייני הזה הוא הפתרון? כמו תוכניות ל"קיזוז פחמן", מדובר באחיזת
עיניים מוחלטת. ברור לכל המעורבים בדבר שהתוספות המורכבות האלו לא יחסכו מהעולם דבר, אם כבר,
יגרעו ממנו. או כפי שסבתא רוחל'ה הייתה אומרת, אובר חוכם

זה הזמן לשבור את תוכנית החיסכון של הילדים, להפסיק עם חופשות הסקי המיותרות, ולרוץ לקנות מנוע 
שמונה בוכנות בשרני, עדיף שתהיה סביבו מכונית מהנה, כי העתיד הקרוב, כנראה פחות.

 

מדד הסקרנות